måndaag -.-

tjuhu (: , idag vare skola igen då .. det hämde inte så mkt bara det gamla vanliga efter skolan var jag iaf med Johanna, vi drog in till Haninge och luffade lite där tills jag var tvungen att åka hem och vila -.-
ihelgen var jag i södertälje hos Felicia och sov över där och så , vi gick och titta lite i stan och tittade på någon konstig film och lite annat, vi gjorde inte så mkt för att jag var sjuk , och det är jag nu också föresten men i helgen hade jag feber och ont i huvudet allt sånt cp , men det var kul å vara med Fellie iaf. När jag kom hem på söndagen igen käkade jag och så somnade jag klockan nio ( fett stolt ) .

nu har jag precis duschat och sitter och dricker varmchoklad. ska titta på tv nu och vila så jag blir frisk någnon gång säger mamma -.-
pusspuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0