kul

Idag vad jag ju också i skolan , onsdagar tar ju alltid så jävla segt men tillslut när klockan blev 12 så slutade vi , käkade lite lunch sen chillade jag och emma kvar i skolan i tre timman ( no life ) , sen drog vi till centrum och va där ett tag tills Cristian kom typ vid kl sex , vi snackade lite och satt och väntade på Yerko , och medans vi väntade på han så kom Samuel och Kristoffer, sen Yerko och sist Heresh. Så va vi lite med dom tills klockan blev halv åtta , då Emma åkte hem och jag skulle också gjort det men jag missade bussen så jag fortsatte va med dom i typ en timma.

Nu sitter jag här hemma och har precis duschat och tittar på tv , och nu ringde Heresh också , puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0