Haninge

tjääna , igår var det ju fredag igen och det var rätt lugnt i skolan , fick tillbaka mina hörlurar av Yerko som han har haft i några dagar ^^ , (har längtat efter som , eftersom jag inte kunnat lyssna på musik på bussen påväg till skolan, haha) , jag sa till mamma att jag inte hade nått språkval på morgonen så jag skulle kunna få sova lite, så då började jag kl 09.10.
Efter skolan åkte jag hem och hämtade mina sovgrejjer och sånt sen åkte jag till Johanna. Vi käkade middag och sen drog vi till haninge. Där skulle vi träffa Freddy men han kunde typ inte så vi gick runt där. Jag köpte hårspray och Johanna lånade pengar av mig så hon kunde köpa sitt jävla puder som hon tjatat om i 100 år :) .
När vi gick runt där kom det några grabbar som ville köpa oss för 10 kr. För det stod BITCH över våra bröst , eller va fan det heter (: , så vi började snacka med dom. Dom hette Elias, Adam och Matthias om jag kommer ihåg rätt. Efter ett tag kom det en jävla uteliggare som typ Elias kände, han kallades kuk nånting för han snackade bara om kukar och fittor. Han va fett läskig iaf.
Klockan sju så åkte vi tillbaka till Tyresö och köpte godis och satt i centurm till någon gång efter nio sen kom en vakt och slängde ut oss.
Sen lunkade vi runt och satt i Kevins port och jag försökte tända eld på en godis samtidigt som Johanna dampade på Oscar i telefon i en kvart

PUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0