emmaaa <3

tjenatjena , nu äre ju helg igen ^^ men jag var iaf tvungen att gå upp vid 11 för att vi skulle spela match kl 12 i sköndalshallen. Vi förlorade ju matchen så de va ju inte heller så kul och min trevliga vän Johanna tog sönder sin vattenflaska för att hon va så sur O.o , jag brydde mig inte så mycket för jag ska kanske ändå sluta på h-boll.. ^^
Efter matchen så åkte jag hem och duschade och fixade mig och så sen drog jag till Emma. Hon va ju typ halvt naken när jag kom så hon klädde på sig och fixade sig och så sen åkte vi till pizza hörnet i centrum och käkade pizza och snackade om allt som händer just nu ^^ . Vi hyrde två filmer ( the best man och I see you ) och åkte hem till henne och myste och tittade på film :) , de va trevligt tycker jag , och de borde vi göra om ;D

Nu äre söndag och jag sitter och väntar på sega Emma och Johanna , Emma står i duschen och Johanna typ fixar sig hon med , men nu kom jag på att jag också måste fixa mig , har bara käkat frulle än så länge så dom kommer väl dampa på mig annars :) ,
puss §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0