chill

Idag vare idrottsdag i skolan -.- Jag och Johanna hade valt samma , först bedminton och sen bowling. ;P
Jag vaknade av min fittiga väckarklocka kl halv 8 , satte på sleep , den pep igen , satte på sleep , gick på toa ,den pep igen , jag stängde av den och satte på the voice på tv för att jag skulle vakna. Men de gjorde ingen nytta, somnade om igen tills mamma kom in halv 9 helt dampig för hon trodde jag gick upp klockan halv 8 . Jag satte mig upp i sängen och började platta håret , då ringde Johanna, hon va typ lite sur på mig för att jag precis hade vaknat (a) och så påminde hon mig att vi skulle mötas halv 10 i centrum . Jag fick lite panik så vi la på så gjorde jag i ordning mig, fett segt . orkade värkligen inte dra till rackethallen och spela bedminton -.-
Efter mkt om och men kom jag till centurm klockan fem i 10 och mötte Johanna. vi skulle vara i rackethallen 10. så vi lunkade dit , så sega som vi e kom vi väl typ dit 10 över. Pejjade en bana sen lunkade vi ner och bytte om. tog typ enkvart med det och sen spelade vi bedminton i typ 10 min för de va fett tråkigt och kallt så vi drog till donken istället och tjockade i oss lite kickennugets å fanta. De va typ sjukt mkt personer där,  eller typ 50 pers från vår skola , kanske inte så många men många vare iaf ^^.
När vi va klara drog vi till cenrtum , eller skolan blev det för att vi hälsade lite på Emma och Sara och dom andra. Sen blev det centrum för jag skulle köpa tuggumin eftersom typ alla snor av mig hela tiden ;@ ^^ och sen gick vi till Johanna och jag va inne på datorn medans hon läste lite högt från mina drömmars stad ( en fett tråkig bok som vi läser i svenskan -.- ) Sen helt plöttsligt ringer Emma och säger att bowlingen börjar om 5 minuter. Då börjar vi gå dit , fett sega som vi nu va idag kom dit 10 minuter över 1 . läraren fick typ damp ba : NI ÄR SENA , JÄTTE SENA . vi ba : eeh .. 10 minuter shit tare lungt .. Men vi batalade för banan och tog på oss dom "fiiiiina" bowlingskorna , hahha asså fett fula .
Så bowwlade vi , våran bana typ fuckade sig några gånger , men näre var slut å klockan var 2 stod det. 1.Johanna 2. Anton 3. Sara och 4. Jag (aa) Efter de var jag och Johanna kvar och tittade på när Viktor körde , fast han lät sin kompis köra på hans så han körde ju typ inte så vi gick upp och tittade på när några körde handbollsmatch och så gick vi ner till bowningen sen upp till handbollen så höll vi på så lite grann tills handbollen va slut så drog vi med Kenneth till ringen ( vet inte varför men ändå ) sen pallade vi inte vara med han så vi lunkade till centrum. Där köpte vi godis och träffade Alex, så följde vi med honom till nyboda för att han skulle stänga och låsa alla dörrar ( han e ju vaktmästare där :P ) sen gick vi till centrum och lodade runt lite där. Träffade Milly, Sabina, Lollo och Nick så va vi lite med dom , sen drog jag hem vid typ halv 7 och gjorde min egna pyttipanna , eller jag stekte den iaf.
käkade och nu sitter jag här och tittar på efterlyt och e inne på msn och så (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0