.

Tjena , jag ska berätta lite om igår dagen eftersom jag skapade den här idag , aja , vem bryr sig ? ^^

Jag vaknade iaf rätt tidigt , mamma ringde och väckte mig men what ever, jag gick upp typ klockan halv 12 och fixade mig som vanligt och så sen drog jag till min älskade Sandra. Klocka var väl runt tre då tror jag. Vi drog iaf till nyboda hallen och tittade på ST cupen ( eller va fan den heter ) , det var fullproppat men tillslut så fick vi en platts i mitten av lecktaren som var rätt bra , man såg iaf hela planen ^^ Efter ett tag blev vi lite hungriga så vi gick å käpte varsin toast och käkade upp den och gick tillbaka , då var det ju några som hade snott våra plattser så vi satte oss på trappan brevid istället.
När matcherna va slut gick vi till centrum och där träffade vi Heresh Bisar och Kristoffer , vi snackade lite sen skulle vi dra till nyboda igen och då fick man ju såklart snöbollar på sig och jag fick lite damp och skulle kasta tillbaka men jag träffade ju aldrig.. 

När jag kom hem käkade jag och sen la jag mig i sängen och tittade på en film och somnade, vaknade klockan tolv igen och kunde inte somna om så jag låg vaken till klockan fyra tills jag somande.
Nu är klockan fem och jag vaknade för två timmar sen för att Johanna ringde och väckte mig, hon var påväg hem till Oscar iaf,
Imorgon är det skolan också .. fattar inte hur jag kommer orka att gå upp så jävla tidigt .. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0