söndag - måndag

söndagen började med att alex kommer hem till mig kl 10 och väcker mig -.- vi käkar frulle och jag sminkar mig och klär på mig, sen typ dra vi till honom och tittar på en kontig film, är inne på datorn och käkar tårta, efter de va kl typ fyra så vi drar till godissvampen och lämnar tillbaka nåra filmer som hans småsyskon har hyrt. och så chillade vi typ i centrum, kommer inte ihåg så mkt men sen åker vi iaf hem till mig och käkar, så e jag på värsta flumm humöret så jag flummar runt och har så jävla mkt speed i mig så jag vill börja bråka mig brorn min, men de gick inte så bra, de slutar med att alex håller i mina händer och ben medans min käre bror kittlar mig. Fy fan asså. var seg efter det så jag och alex går upp och tittar på en film sen somnar väl vi nångång runt 12 , (fett tidigt, e stolt för de asså)
på måndagen går vi upp vid 9 -.- vi frullar och fixar oss och så sen drar vi till nyboda för jag ska vara med honom en dag på hans fucking jobb ^^ , vi slänger och skruvar isär bord från matsalen och massa annat. träffar jessica där också så vi snackar lite grann . sen typ vid tre kommer timmy . vi drar till alex och timmy lämnar lite grejjer sen drar vi ner till centrum . där träffar vi sandra och melinda, vi sätter oss och käkar på kebab grejjen i centurm, vi tog cicken bits, (haha som vanligt) , sen skulle sandra och melinda hem så då drar jag alex och timmy hem till alex och där kittlar dom mig lite gran (damp ryck) och skuter med ett luftgevär och så kommer jag inte ihåg.

nu e jag iaf hemma , har precis provat mina kläder som jag köpt. PUSSAR PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0