sjuk

jahapp .. bra start till ett lov med att börja vara sjuk -.-
jag har bara varit hemma å slappat , jag vaknade typ vid 12, käkade frulle,
satte mig vid datorn å chattade lite men fick ont i huvudet eftersom
jag hade feber så jag gick upp och tittade på film med wilma, ´
(min fucking gnälliga hund)
hon somnade ju såklart, så jag gjorde också det en liten stund,
sen vare liksom middag så jag satte mig och käkade lite grann
sen satte jag mig vid datorn och käkade godis tills alex kom vid tio.
vi tittade på The Pacifier som gick på fyran så va han tvungen å dra hem vid halv 1
eftersom jag va sjuk eller rättare sagt är sjuk -.- :P
och nu sitter jag här och tråkar, orkar inte käka mer godis eller läsk -.-
får väl hitta på nått annat ^^ pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0