saabbiiiii

Tjävnare , Igår så var jag med sabina efter skolan, vi slutade 12 så vi drog hem till mig vid 1 och hämtade mina sovgrejjer sen drog vi tillbaka till centrum som satt i bibloteket på datorn där i en timma , haha (: , Vi visste inte vad vi skulle göra ^^ Efter de så satt vi i centrum lite grann tills vi åkte hem till henne. Där tittade vi lite på tv och sen typ vid halv 6 gjorde vi typ kött å pommesfrittes. Det blev inte så jätte lyckat med de gick iaf att käka ^^
Sen vid typ 7 drog vi ut och va med Heresh Samuel Crippe Jesper å nåra andra roliga människor, Senare när centrum stängde vid 9 så hade nåra redan dragit och så drog Samuel & Cristian hem också för de va så jävla kallt, och mina och sabinas buss gick inte förren 22.00 så jag tvingade Jeppe & Heresh att stanna och ta samma buss (a) . De va fett kallt så alla fyra satt och värmade varnadra genom att sitta i varandras knän , haha , de va ju mysikgt (: , förutom att Jeppe & Herseh tog in sina jävla kalla händer innan för tröjjan på min rygg. usch vad kallt ^^ , men tillsist kom bussen och vi åkta hem, fixade ordning oss, tittade på tv och somnade typ vid 12 .
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0