lördag

johanna sov hos mig från igår till idaag , vi vaknade typ vid 11 så drog vi till centrum och köpte mackor och ost (som vi skulle göra igår med det blev aldrig av) , så åkte vi hem och käkade frulle vid typ två sen kom johanna pappa och hämtade henne, så duschade jag , fixade mig och va inne på datorn, gjorde mackaroner för orkade inte vänta på att mamma skulle komma hem och göra mat, så sitter jag och käkar så kommer mamma hem och rå dampar på mig för att jag äter mackaroner, sitter vid datorn och inte städat mitt rum. Hon dampar på mig i en timme sen pallar jag inte så jag drar till centrum och möter johanna och emma , vi sitter där lite sen drar vi till anton och jonte och är med anton jonte och viktor ^^ 



plus jonte dåra , PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0