helgen 1/2 - 3/2

ska berätta lite kort om min fina helg som ändå ingen kommer å läsa med aja (:
I fredags stannade jag kvar lite i skolan .. eller i typ 2 timmar för att jag försökte få tillbaka mina hörlurar av Yerko men de fick jag ju inte. Så jag drog hem till Heresh med han och Bisar. Vi tittade på Tarzan med Heresh söta lille brorsha sen gick vi till mästergrillen och va med Pablo Samuel och Charlie, chillade runt lite i centurm sen kommer jag inte ihåg , ;p
I lördags var jag med Sandra, vi åkte in till stan och köpte citron, vitchoklad, frystahallon, lösnaglar, puder och lite annat konstigt . Sen åkte vi till centurm , där träffade vi Alex vi köpte godis som vi typ skulle ha till kvällen men den tog slut efter inte så lång tid efter vi köpt den. eftersom tjockis-alex va med, haha ^^ Så kom det lite roliga människor medans vi satt där. Sen skulle vi hem och käka, vi kommer hem till Sandra och hennes mamma tar fram makaroner inblandat med tornfisk
(asså guuuuud , höll på å spy , hahhaha JAG SVÄR) , vi vägrade käka upp allt så vi hittade billyspizzor i frysen istället och värmde dom, ena va vanlig billys så den delade vi på och käkade upp sen den andra, den va så jääääävla äcklig, (höll på å spy igen!) sen känner vi att det börjar luckta typ avlopp så vi slänger maten och märker att det är en sop påse som ligger och stinger, asså jag fick typ 100 kvälvningar , FY FAN VA DET STANK :O tillslut kom vi därifrån , åkte till centrum och köpte grädde och kesella , sen kommer hennes mamma och lämnar hundarna som vi ska gå hem med från centrum - hanviken i snöstorm :O , sandra ramlade 2 gånger (tyckte fett synd om henne även fast jag garvade) och vi höll fan på å frysa till is om fötterna eller våra fötter var väl rentsagt stora iskockor .. Efter 1 timma kommer vi hem gör våran efterrätt, fixar lösnaglarna, citron i håret (FRÅGA INTE) och tillslut somnade
I söndags vaknade vi av sandras fuckling mobilveckarklocka, vi skulle typ dra kyrkan för att se på några snygga killar. Men vi pallade inte skynda oss så vi segade oss lite, kommer iaf dit en halvtimma försent så vi gick runt i centrum och lodade tills Alex kommer och skrämmer oss, han hade druckit typ 20 energidrickor så han va lite speedad . Vi gick till nybodahallen och tittade på handboll en stund iaf sen gick vi till donken och käkade, haha dom som såg oss måste ju fan trott att vi var cpen, kunde inte äns käka en bigmac normalt (fattar varför jag slutade käka hamburgare , kickennughets e fan lättare å käka) å fy fan , asså jävla tjockis jag e , typ käkat på donken as mkt den här veckan :O , jaja -.- så lodade vi runt lite i centurm och sen drog vi hem och lämnade alex (a) ^^
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0