blandat

oj , nu har ja ju inte skrvit på länge,  jag har inte haft tid men kan berätta lite kort om veckan ^^
I helgen sov alex över från lör-sön , blev kanske inte så mkt sova , så jag va as trött på söndagen, men jag blekte iaf håret lite ljusare.
Mån : kommer jag faktist inte ihåg, O.o
Tis : var jag med emma, vi skulle plugga på kemin -.- men det blev inte så mkt det för vi typ garvade bara å va inne på datorn <3 (:
Ons : va jag med johanna & emma plus att vakterna i centrum fick damp på oss för att vi satt i en trappa :S jävla mongo huvuden
Tors : va jag med sandra, och igentligen skulle vi på dans men vi hoppade över den för vi va så lata, så vi gick typ runt i centrum och flummade oss , kenneth tyckte vi va helt cp och det skulle jag nog också tycka om jag va han. sen på kvällen så va jag lite med alex också. tog tyo en halv timma å säga hejdå . haha O.o <3
Fre : va jag å shoppade med mamma , hundra år sen sist med henne , för ingen annan hade tid och ja va bara tvungen å ha lite grejer så ja gick med henne (:

image28

jag älskar er grymt mycket , glöm aldrig det ! §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0