20 augusti

Jahapp, nu var det ju skola igen efter ett skönt sommarlov. Även fast jag typ inte kommer ihåg nått :s , Jaja (;
Upprop i klassrummet och typ lite snack i en halvtimma. Sen köpte jag och Johanna glass & strössel i glasflaska (?) och käkade. Så drog vi in till Handenterminalen och därfeter tog vi tåg in till Sthlm södra och knatade runt där på Södermalm ett tag. Sen käkade vi glass och paj på donken och tog det lugnt (; Så ville Freddy, Noa, Marco & någon att vi skulle komma och träffa dom vid Hötorget, så då gjorde vi det. Efter de åkte vi tillbaka till Slussen & hälsade på Rickard/miss sixty snubben/guitarhero nörden (vet inte vad jag ska kalla hnm), på hans jobb på miss sixty & sen så storasyster Jessica på hennes jobb på Fenix (;           Sedan knatade vi från Slussen till Gullmars :o och åkte hem till Johanna, där jag typ sov lite och sedan drog hem och käkade Pannkakor.
Funtar på om jag ska gå upp och lägga mig snart, kunde ju typ inte somna i gårkväll/natt (;
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0