17 augusti - ska försöka

Tjuu, ska försöka skriva lite mer nu i bloggen, det är ju rätt skoj om man kollar tillbaka vad man gjort och så senare i tiden xp .     men vi får väl se hur det blir med de.. (;
Sommaren har väl varit rätt chill. Göteborg med familjen, Nåra vänners landställe, Emmas landställe & typ bara varit hemma och haft det najjs.
I veckan har jag, ehm .. kommer inte ihåg, seriöst :o aja, de har varit kul tror jag iaf. Fast igår var det ju iaf 1 månadads dag med Fredrik & the vocie som jag drog dit med honom & Langen. Så träffade man ju massor med människor där såklart. Var vi väl där inne i stan typ till halv 1 tills vi drog oss hem till Fredrik. Kollade på mupp grejjer på youtube & så kom jag och fredrik hem till mig vid halv 5 och deckade i säng (;
Så idag har jag typ bara varit hemma, syrran & hennes kompis Rickard (?) kom hem till oss och käkade så tänke vi färga håret på mig också , men det blev inte så för att jag visste inte vart jag hade färgen nånstans xp
puss /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0