veckan

har inte pallat skriva på länge men jag berätta lite kort om veckan då

Måndag: Jag tror att de va den dagen, jag, Emma & Johanna hoppade över sista lektionen och åkte till Haninge istället till Rudanskolan och träffade lite kompisar. Vi va med några ett tag utanför deras skola efter dom slutat men sen åkte jag till Mattias och va där en stund.
Tisdag: Va fan gjorde jag då? , har seriöst glömmt bort de. Eller jo jag skulle vara med Mattias fast det blev inte så, va väl hemma och slappade, och juste, jag slingade håret då också.
Onsdag: Jag & Johanna va bara i skolan i 20 min. Vi började 10 (trodde vi iaf), fast vi kom till skolan 10 över 10 och tog Emma med oss och drog där ifrån vid halv 11. Vi åkte till Haninge å träffade folket igen ett litet tag. Sen åkte jag och Johanna hem och käkade och sminkade oss (över mkt) medans Emma typ va med Lundin eller nått sånt. Och sen åkter jag och Johanna tillbaka till Haninge igen å gjorde nått. (:
Torsdag:
Efter skolan åkte jag & mamma å försökte hitta en väst till mig. men de gick inte så bra, vi typ började tjafsa lite grann så det blev inget. Vid 5 hade jag utväcklingsamtal också, och de gick väl typ bra. Och vid 6 hade jag dans till kvart över 7. Efter den snackade jag med Sandra en stund och sen vare hem å käka.
Fredag: Vah jag med Mattias. Vi typ aa, hade kul. haha ! andades genom varandras munnar tex. haha :S, svårt att förklara men de va kul iaf :D

Pusselipuss §

lite bilder taget också (:

    
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0