torsdag & fredag

den här veckan kan jag bara säga att den har varit helt stööörd assåå , eller rättare sagt , jag har varit störd ..
i torsdags var jag typ bara helt mongo minst sagt .. i skolan var jag typ bara i, i 3 timmar eller nått sånt, sen efter de vah jag med Johanna när hon opererade hennes tå O.o ,gasnak mycket blod asså .. så chillade vi lite och sen vah hon med mig när jag klippte mig och sen åkte vi till Brandbergen och va med Mattias , då vah jag heeeeeelt cp , jag var trött å ville typ ingenting , när jag vah social va inte dom de och tvärt om, gud vad jag inte pallade ngnting -.- , och ännu ett till förlåt för att jag vah som jag vah :O :/
i fredags efter skolan var jag med Emma och Johanna, vi solade, käkade glass och gick i centrum utan smink :| för att Emma skulle köpa en present till 8-åriga Ida , mihi , grattis (: . sen åkte Emma, och när jag och Johanna skulle hem till mig fick jag verkligen skrattdamp , helt plöttsligt börjar jag garva och sen kan jag inte sluta förens vi kommer hem efter typ 20 min så mina päron fick ryck -.- , jag kunde seriöst varken gå eller stå eller göra någonting, Johanna fick släpa med mig typ. stackars henne :| , men tack iaf (: senare drig vi till Mattias. Fast Johanna vah med Marcus och jag vah med Mattias.
åå nu är jag hemma , ska sova , e fett trött , godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0