söndag

jag sleepade over hos emps igår till idag , vi vaknade typ runt 12 av hennes irriterande lillesyrra. hon kastade gosedjur på oss -.- , jaa , vi gick upp å käkade frulle och tittade på tv. sen gick vi ut å hoppade lite studdsmatta ett tag och sedan sjöng vi lite singstar. emma vann typ alla gånger ;@ :p. så satt vi vid varsinna datorer och va lite osociala fast sen gick vi ut och hoppade igen och slappade/solade lite på studsmattan och i solstolar (eller vad dom heter) . jaoou  , vi hade typ en chill dag och de va najs (:
så drog jag hem och käkade vid halv 6, och lite senare vid typ 8 gick jag på en promenad med bästis?/sandra, och nu kom jag precis hem , jag e helt frusen asså (: , ska hämta ett varmt glas oboy nu , pusshej

1                        2                        3   


1. mitt hår va typ spretigt efter studsmattan :O
2. jag och emps i centurm
3. de va typ as skönt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0