söndag

Idag har jag varit med massa olika människor.
Först var jag med Marcus i centrum ett tag tills typ halv 5. Efter det drog jag till Emma, käkade dära och sjöng lite singstar och åkte till centrum. Där träffade vi Kevin & Victor, va med dom lite grann tills dom blev elaka ^^ . Sen träffade vi Lucas & Viktor, satt och lodade med dom i typ en och en halv timma, eller nått. Så skulle Emma hem så jag gick med henne till bussen och sen satte mig på "min" busshållsplats, där jag träffade Gabbe, snackade med honom, han berättade att han va bakis å lite grann tills Lucas, Viktor, Anton & Jonte kom. Så kom bussen och vi gick på och så gick jag av och dom fortsatte mot Alleplan. (:
Jupp, Så har typ min dag sätt ut.
och nu ska jag nog ta ett glas oboy (älskaaaa)
pusselipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0