onsdag

idag hare varit en jävligt förrvirande, roligt, konstig och cp dag.
jupp , de började med att jag missar bussen till skolan, så min bror får skjutsa mig på moppen. så hade vi NO, SO och matte sen slutade vi vid 12.10 (som alla andra onsdagar). så hjälpte jag emma att dela ut nåra räkningar (eller nått sånt) i ringen. eller , hjälpta och hjälpta, jag satt och slappade (: . sen drog vi typ centrum och köpte glass och sen vid typ 3 ringer johanna och då gick jag och emma till henne och vi fortsätter att gå hem till emma, så hon bytte kläder och sedan åker vi tillbaka till centurm. köper en till glass :S :) . och gick och satte oss utan för skolan på scenen och tog lite bilder, jag skrev J 'hjärta' M med min glass (a) och sen gick vi med emma till rackethallen där hon hade dans. då gick jag och johanna hem till johanna och käkade sen vid 6 drog vi till haninge c. och direkt när vi går av bussen, så kommer först nåra killar/turkar ba "eey, han vill ha ert nr" va ba "och?.." sen när dom kommer fram märker jag att vi träffat dom förut och jag typ springer där ifrån in i en godis affär xp. för vi skulle köpa klubbor och då typ ser vi en snubbe som typ förfölde oss förut, så jag börjar as garva och typ drar med mig johanna (som har siktat in sig på klubborna) ut ur äffaren. såg nog jövligt roligt ut, men då tror ju självklart att kassagubben att vi baxxar nånting, så han kommer ut springande med en skanngrejj, (du vet en sån där som kassan har när man ska betala) och ba "TOG NI NÅTT?!" , va bah "vah nej :O" och sen ännu mer asgarv medans det står killarna och glor på oss och ba "kom hit" å "tjejjer" , jag bah "grabbar, hejdå!" och gick in i centrumet. palla dom liskom xp. men liskom allt det förns vi gick av bussen till kassasnubben/killarna hände på typ 5 min. fan vad jag trodde att vi skulle vara döda efter bara en timma asså. fast vi klarade oss, och fy fan vad långt det här blir :O. ni behöver inte läsa. men iaf så gick vi runt lite där inne och sen tog vi typ 829 mot coop forum. så fick vid av vid ica maxi. stationen hette så(?) men så skulle vi iaf ta en buss tillbaka men de gick ingen på ett långt tag så vi gick runt lite i Brandbergen. över en bro, under en tunnel, förbi en man och två hundar och ssen va vi väl typ vid Handens närsjukhus, så hoppade vi på en buss där till Handenterminalen och sedan en buss till TTT, trygga trivsamma tyresö. inte för att det är sant det där med trygga och trivsamma men ändå. och på bussen höll jag typ på å dö. jag ljuger inte. för det satt typ ett cp snett bakom mig och johanna och andades högt, snurrvlade, pratade & sjöng med sig själv. och jag har verkligen fåbi för sånna, jag vet att det är taskigt men jag kan knapp se ett äckligt fylle eller en handikappad utan att jag mosar sönder johannas arm. stackars johanna, aja här kommer lite bilder efter den fucking jobbigt långa texten ^^


Kommentarer
Postat av: jjohannah

damp crew invarderar haninge C (;

2008-04-24 @ 08:22:02
Postat av: jenniiiifer

hahha , cp (:

2008-04-24 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0