måndag

idag hare varit skola , jag började 8.00 och slutade 13.20 , de gick rätt fort asså (: . efter de åkte jag hem och pluggade engelska och snackade i telefon till halv 5, då jag drog till centurm och va med johanna och sebbe, vi gick runt där ett tag, sen gick vi till johanna och byte kläder, (fast inte sebbe dårå) och sedan gick vi typ 10 meter till sebbes lilla lya . (vad fan fick jag de ifrån?) aja, sen vid 6 gittade vi hem till mig och gjorde rosa pannkakor och tog bort sminket för vi inte pallade ha de, och så gick vi som ett "par" jävla lodare hem till johanna. hörde du de, GICK. de tog iaf 20 min , fast sen direkt när jag kom dit hämtade mamma mig och jag drivade hemåt xp

1                      2                     3                  4


1. johanna och sebbe (johanna hade skavsår)
2. rosa pannkakor
3. cp pannkaka :s
4. cp johanna och jennifer

Kommentarer
Postat av: jjohannah

Fyfan va bäst vi är Jennifer ^^

2008-04-22 @ 13:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0