lördag

idag har jag typ snckat i telefon hela dagen, de e faktist trevligt (:
men jag vaknade ungefär vid halv 1 och gick upp i duschen på en gång, så gick jag in på datorn och typ snackade med johanna i telen å så till typ 3 eller nått. då hinner jag platta typ halva håret en stund och efter de ringer emil å alla. dom värkade typ ha väldigt roligt medans jag satt å muppade mig. haha , anyway (: snackade med dom till typ 5 och nu har jag precis gjort klart mina makaroner och sitter och käkar dom.
btw tror jag inte min läxa om hälsan kommer se så bra ut. käkar inte direkt så myttig matt. oboy, mackor och makaroer har jag liksom käkat idag. jaja :)
ikväll ska jag vara johanna, vi ska typ köpa massor med godis och läsk, (a) vi kände liksom bara för de idag och de måste man ju få göra ngn gång.

pusshej / jenn som saknar sin mattias :/ <3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0