lördag

idag ere lördag för dom som inte visste de (a)
jag vaknade eller rättare sagt blev väckt av DUNKDUNK i köket klockan 12 ungefär.
jag typ chilade lite grann och käkade frulle och sånt till typ 3, då emmas mamma å hon kom och hämtade mig och vi åkte till Länna. Där köpte emma två par skor och jag en korv och hårfärg (:
när vi kom hem åkte vi typ direkt igen till centrum och gick till donken. där vi käkade såklart och när vi käkat klar kom Anton, Jonte och Lucas dit. Vi satt å snackade, Anton kastade pommesfrites och Lucas tappade sin glass, haha (:
Sen kom Viktor dit också, vi drog till centrum och sen åkte jag och emma hem för att byta kläder. de va kallt (:
och nu kom precis emma upp från "klädsbytet" och jag sitter och käkade godis och tittar på Shrek 3 för att emmas småsyskon gör de.
kanske ska ut senare nånstans. men aa (;

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0