kul lista snodd från johanna , O.o

Kan du leva utan smink?: ja de kan jag säkert

Data eller tv: båda ffs (a)

Vanligaste färgen på dina kläder: typ svart å vitt

Jeans eller mjukisar: jeans

Dig själv med tre ord: är en fjooolla,
Du tränar: inte mycket, dans en gång i veckan (ibland) å mamma försöker tvinga mig å gymma men de pallar jag typ aldrig

Höger- eller vänsterhänt?: höger

Humör just nu: glaad

Kläder just nu: svarta tights, brunt linne, svart tjocktröja & vita strumpor

Vad sa du senast: kommer inte ihåg faktist

Hur många kuddar sover du med: många (a) åtta typ

Morgon- eller nattmänniska: verkligen ingen morgonmänniska , så natt blire (:

Sparare eller slösare: slösare

Bästa film: har alltid varit "A cindirella story"

Bästa serien: desperate houswives

Bästa bandet: inget 

Har du några homosexuella/bisexuella vänner: tror inte det

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jodåå

Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre

Bio eller promenad: promenad

Är du kittlig: jaaou ,

Stjärntecken: oxen

Rädd för insekter: ja typ alla

Äckligaste insekten: spindlar

Det här är jag bra på: vet inte om de e nått
Bästa bok: hatar att läsa så ingen
Vad vill du jobba som? vill inte jobba xp

Chips, morötter eller godis? godis ffs

Pizza eller hamburgare? hamburgare om ja måste välja

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? juupp

Stökigt eller välstädat? (ditt rum): de e alltid stökigt även om jag städar
Gungar du på stolen? ja rätt ofta

Vilken hand håller du gaffeln i? ofttast höger 

Gillar du att sjunga? kan inte sjunga, men gör de ändå (: 

Vad lyssnar du på just nu? någon fucking recklam på tv

Använder du knark? nope

Kaffe, te eller inget? tee

Har du en besatthet? ööhm, vet inte


Kommentarer
Postat av: jjohannah

din lilla nörd, du är en sparare OCH en slösare, du har ju alltid pengar på dej ffs :O Och så är du besatt av mej (a)
så vill jag bara tätta dej att "recklam" stavas REKLAM (: haha. Älskar dej ändå :)

2008-04-15 @ 19:54:53
Postat av: - | | -

rätta*

2008-04-15 @ 19:55:38
Postat av: jenniiiifer

hahah sucker, vadå tätta johanna ?!
och jag e verkligen inte besatt av dig :S , knappast älskling :D

2008-04-16 @ 21:37:25
Postat av: jjohannah

men jag ändrade ju till rätta (a)
och de är klart att du är besatt av mej, vem är INTe de ;) ?

2008-04-17 @ 08:37:52
Postat av: jenniiiifer

asså du verkligen tror att jag gillar dig ditt offer barn ? :S
du e besatt av mig (a) , hahha

2008-04-17 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0