jag tycker dom här e roliga (a)

Har du pojkvän/flickvän? Jaa
Är du kär? Ja klart
Hur tidigt stiger du upp? halv 7 / 7 om jag måste, när de e plugg
Gillar du att slåss? haha, ja (a) (6)
Vad ska du göra ikväll? typ ingen aning
Har du utländska föräldrar? Nej , jag e äkta svenne
Var har du ont? På armarna , slog precis på dom emd en penna :S
Är du bra på att måla? hahahha
Vem kramade du senast? Emma eller Sara , kommer inte ihåg
Vad längtar du till? Fredag !
Sparare eller slösare? både och då , johanna -.-
Bio eller promenad? Promenad i de fina
Är du kittlig? Jaa :| , men brukar säga att jag inte e de (a).
Rädd för insekter? ja hata :|
Anser du att du är stark? självklart
Nämn något som gjorde dig glad igår: Promenad med Hanin och Wii med Jennie
Vad gjorde du kl 8 i morse? Skola -.-
Vad har du druckit idag? Oboy
Vad var det senaste du åt? en choklad bit
Vad var det senaste du köpte? godis remm
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, typ inte
Favoritklädsel? Leggings och linne
Vad gör dig glad just nu? bara en sak ..
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: deppig
Sommarplaner: Sola, bada, umgås, festa
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tankeläsning eller flyga
Gillar du att sjunga? Ja, men jag suger (:
Vad längtar du mest efter just nu? Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0